Znalačko i osjetljivo je otvaranje bloka kod „Okruglog pokreta“ Bogdanića, debla koje svoj naziv duguju motivu kružno urezanog ovitka. Dušan Subotić je svoju temu „Putovanje“ riješio figurativno, sažetim opisom volumenskih karakteristika, prikovanog uz tlo zbijenošću i težinom. Po osobitosti tema i tretmana, naglašenije su označeni istraživanjima izražajnih mogućnosti u skulpturi našeg vremena radovi Žarka Violića, koji je svoju skupinu kipova nadahnutih modernim romantizmom i oživljenih bojenjem, nazvao „Poljsko cvijeće“, te Josipa Diminića. Bizarni Diminićev motiv „Ljudi, ptica, ambalaža“zanimljiv je kao skulptorski problem i rječit u poruci: dodir krutosti suvremenog rekvizita i poetičnosti ptice. Suprotnost dviju formi od kojih jedna djeluje više zapreminom, unutrašnjim prostorom i plaštem i druga koja nudi izravnom simbolikom i punom formom. Dva oblika koji mogu biti sukladni, ali se i ugrožavaju.