Javorovu kosu Hrvoja Urumovića tvore okomiti i vodoravni elementi, dijelovi koji nose i dijelovi koji se naslanjaju na težišnicu. Logiku konstruktivističke kompozicije autor iznenada preobražava u poetsko, u sugestiju pokreta i lakoće. Forma nosi elementarnu snagu, stabilnost, nešto od romaničke stamenosti i jednostavnosti.
Oblom organskom formom Plesna haljina žutog maslačka (u kontekstu bajke Sunčane Škrinjarić), Darija Žmak je istaknula nježnost, tananost i posebnost cvijeta koji se sa zemlje vinuo visoko u prostor. Motiv je cvijet, ali u značenju odsanjanog svijeta djetinjstva i u težnji za univerzalnim znakom ljepote i sklada.
Konstrukcija Nevena Bilića pod nazivom Kut nastala je slaganjem gradbenih jedinica u strukturnu cjelinu i spajanjem u oštrom bridu. Svojim uvinućem i gestualnim pomakom u prostor plohe ostvaruju snažni naboj. Kombinirane su dvije situacije: prva (tradicionalna) ide prema konstrukciji forme nastale slaganjem i povezivanjem jedinica na način gradbe turopoljske kuće, druga (modernistička) prema minimalističkom redukcionizmu, jednostavnosti i čistoći.
Vertikala Gerovčica nadovezuje se na de Karinine drvene vertikale s prodorima u kojima je sve podređeno čistom kiparskom izričaju, bez velikih kretnja i bez suvišnosti. Vertikala More je puna, sažeta i jednostavna kiparska forma koja se po izražajnosti površine naslanja na romanički ornament.
Branka Arh